Orbán és Trump a kanyarban sincsenek kedvenc sportjukhoz képest
Amerikában az NFL-re, Magyarországon pedig a focira is többen keresnek rá az interneten, mint az országok vezetőinek nevére a Google Trends szerint.
Amerikában az NFL-re, Magyarországon pedig a focira is többen keresnek rá az interneten, mint az országok vezetőinek nevére a Google Trends szerint.
Majka régóta az ország az egyik legnépszerűbb celebje, de bármit is csinált, soha még csak megközelítőleg sem kerestek rá ennyien a Google Trends adatai alapján.
Nemcsak a tőzsdéket, a világ szinte minden országának felhasználóit is lázba hozta az új kínai mesterséges intelligencia. No meg a hatása: az emberek nemcsak a DeepSeek nevére keresnek rá, hanem arra a berobbanás kárvallotjára is.
Az elmúlt 24 órában több millió ember keresett rá az Egyesült Államokban arra, amit Magyarországon már régóta tudni: mi az az oligarchia? A top 5 állam közül – ahonnan a legtöbb keresést indították – háromban Donald Trump nyert.
A jelek szerint nem nyerte el az emberek tetszését a Meta lépése a tényellenőrzés megszüntetése kapcsán. Hirtelen ugyanis rengetegen voltak kíváncsiak arra, hogyan tudják törölni magukat a cég platformjairól – és hogy milyen alternatívák vannak.
A Google, mint minden évben, idén is közzétette a „Year in Search” listáit, amelyek megmutatják, mik voltak a legfelkapottabb keresések Magyarországon és a világ többi részén. A magyarokat kiemelten érdekelte idén például az is, hogy miért dörög az ég.
Ki sem kellett nevezni a kegyelembotrányba belebukott Novák Katalin utódját, elég volt az is, hogy a Fidesz megnevezze, Sulyok Tamást jelöli államfőnek. Máris felbolygatta a magyar internetet.
Sok egyéb mellett az online keresésekre is hatással van a nyári időszámításra való áttérés – derül ki az Surrey Egyetem kutatásából. Máshogyan fogunk keresni a neten, miután – legközelebb majd március legvégén – előre állítjuk az órákat.
A Google minden év végén nyilvánosságra hozza, hogy a keresője szerint mely személyekre, milyen eseményekre és fogalmakra kerestek rá leggyakrabban a felhasználók, bemutatva ezzel az adott időszak legnépszerűbb témáit, illetve a legfontosabb változásokat az előző évi trendekhez képest.
Időnként csillagászati összegekért szerződtetnek futballklubok játékosokat, de vajon valóban megéri-e a befektetés? Spanyol kutatók egy egészen új módszert használtak arra, hogy meghatározzák egy-egy focista piaci értékét:
Egy játék volt 2022 legfelkapottabb keresése a világon, míg a második helyet egy sportesemény foglalta el. Kiderült az is, hogy mely sorozatokra és filmekre kerestek a legtöbbször az emberek.
A Google-keresések alapján ezek voltak 2022 legfelkapottabb témái Magyarországon.
Vlagyimir Putyin a fél világ által várt, majd szerdára halasztott elnöki beszéde a Google oldalán is érezteti a hatását.
Azonnal elterelte az emberek figyelmét az forintárfolyamról a hétfőn benyújtott új katatörvény, erre utalnak a Google keresési trendek.
A kormánypártok által elért eredmény miatt egyesek már most azt fontolgatják, hogy elhagyják Magyarországot.
Globálisan már nincs fölényben a német márka, a Toyota viszi a prímet.
Ideje megbarátkoznia a gondolattal, hogy közeledik valami, amire vagy egész évben várt, vagy már túl akar lenni rajta. Az internet népe kezd ráhangolódni, és sok magyar is beszállt a buliba. Igen, abba. Nincs mese, a karácsonyi szezon ezennel elkezdődött.
Elég egy pillantást vetni a Google Trends összehasonlító grafikonjaira, hogy lássuk a világ érdeklődését a két nagy rivális gyártó csúcstelefonjai iránt.
Kíváncsi rá, hogy ki lehet a legesélyesebb az Eurovíziós Dalfesztiválon? Mutatjuk.
A Google idén is összegyűjtötte, az elmúlt egy esztendőben melyik autómárkákra kerestünk rá a legtöbbször.